Parte-hartze handiarekin, atzo Abadiñoko Bizkaiko EHNEren bulegoetan "Nekazaritzako prozesu ekologikoak garatzeko komunikazio- eta merkaturatze-estrategia eta -tresna berriak" izeneko tailerra egin zen. Ekimen hau EHNE Bizkaiak antolatu du eta Europako funtsekin finantzatu da, "Collaborative Agri-Food Chains: COACH" proiektuaren barruan.
Jardunaldia bi zatitan banatu zen: lehenengo zatia teorikoagoa izan zen, esperientziak trukatzeko eta hizlariarekin hitz egiteko, eta bigarrena online denda bat martxan jartzeko. Hizlaria Dabid Zelaia izan zen, diseinatzaile grafikoa, web orrien egilea eta Gernikako Allende Salazar eskolako jantokiaren dinamizatzailea. bertan, eskualdeko nekazaritza-produktu ekologikoen aldeko apustua egiten da, eskola horretako lehen eta bigarren hezkuntzako ikasleen elikagaiak egiteko, eta eskualde horretako nekazaritza-ekoizle ekologikoei elikagaiak banatzen laguntzen du.
Tailerraren bigarren zatiak eduki praktikoagoa izan zuen, batez ere web orri bat egiteko eta erabiltzeko. Bloke honetan, Espainiako Estatuan sare digitalen erabilerari buruzko datuak aztertu ziren, bai eremu digitalak edo sareak, bai bertikalak (Flickr, YouTube, Vimeo, Spotify, Scribd...), bai horizontalak (Facebook, Tuenti, Linkedin, Twitter, etab.).
Bertaratutakoen artean sortutako eztabaidan, sare sozialek gure online dendetara kontsumitzaileak ekartzen nola lagun dezaketen aztertu zen. Halaber, online salmentek eta sare sozialen erabilerak pertsonek produktuak beste modu batera baloratzen laguntzen dutela ikusi zen.
Ondoren, beren produktuak merkaturatzen dituzten gertuko webguneen adibide zehatzak aztertu ziren, besteak beste, Ekoalde, Ekolurra, Eroski, Muñagorri Harategia eta Goiherriko Azoka.
Jardunaldiaren azken epigrafean online denda baten funtzionamendua eta barne-praktika jorratu ziren, bai eta digitalizaziorako dauden dirulaguntzak eta laguntzak ere, bai tokiko garapeneko taldeetan, bai landa-eremukoetan.